maanantai 23. helmikuuta 2015

Blogin joululoma venähti


Oon jo kauan aikonut tulla päivittämään, mutta se on aina jäänyt vain ajatukseksi. Pari kertaa olen jopa piipahtanut Bloggerissa tämän vuoden puolella.

Paljon ja ei mitään on ehtinyt tapahtua kahden kuukauden aikana. Joulu oli ja meni samoin uusivuosi ja tammikuu, helmikuukin on pian ohi.
Onneksi kohta on kevät. Kevät ja kesä vois vaan tulla ilman nuita inhottavia liukkaita kelejä, monta kertaa oon uhonnu että muutan jonneki missä ei oo koskaan lunta.

Mun piti tehdä vuoden 2014 kauneussuosikit -postaus mutta oon nyt miettinyt että onkoha jo liian myöhästä sille. Mutta ainakin alkuvuoden 2015 suosikit on tulossa myöhemmin ja muutamat kosmetiikka-aiheiset joululahjat kuvina tässä postauksessa.
Tyhjiä pakkauksia on myös kertynyt aika paljon (jotka käyn läpi tulevissa postauksissa) ja samoin joitain ostoksia on tullut tehtyä sekä Avonilta että myös muualta.

Säästö"possu"pöllö pääsi koristamaan meikkipöytää
O.P.I Mariah Carey minikynsilakkasetti

Lasipurkki vanulapuilla



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti